Savivalda

Lopšelio-darželio taryba – aukščiausioji lopšelio-darželio savivaldos institucija, sudaryta iš mokytojų ir tėvų (globėjų) atstovų. Už savo veiklą lopšelio-darželio taryba atsiskaito ją rinkusiems lopšelio-darželio bendruomenės nariams. Taip pat lopšelyje-darželyje veikia ir kitos lopšelio-darželio savivaldos institucijos: darbo, mokytojų tarybos, tėvų komitetai.

Lopšelio-darželio taryba

Pirmininkė Irena Makovska
Sekretorė Božena Naimovič
Narės: Janina Purpurovič, Eleonora Lyskoit, Kristina Zavadskaja

Lopšelio – darželio taryba:

  • teikia siūlymus dėl lopšelio – darželio strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;
  • pritaria lopšelio – darželio nuostatams, lopšelio – darželio strateginiam planui ir metinei veiklos programai, lopšelio – darželio darbo tvarkos taisyklėms, ikimokyklinio ugdymo programai ir kitiems lopšelio – darželio veiklą reglamentuojantiems dokumentams, kuriuos teikia lopšelio – darželio direktorius;
  • teikia siūlymus lopšelio – darželio direktoriui dėl lopšelio – darželio nuostatų pakeitimo ar papildymo, lopšelio – darželio vidaus struktūros tobulinimo;
  • svarsto lopšelio – darželio lėšų naudojimo klausimus;
  • išklauso lopšelio – darželio metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus lopšelio – darželio direktoriui dėl lopšelio – darželio veiklos tobulinimo;
  • teikia siūlymus dėl lopšelio – darželio darbo tobulinimo, saugių vaikų ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant lopšelio – darželio materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
  • svarsto lopšelio – darželio direktoriaus teikiamus klausimus, inicijuoja vietos bendruomenės, šeimos ir lopšelio – darželio bendradarbiavimą.

Mokytojų taryba

Pirmininkė Božena Sinkevičienė
Sekretorė Aliona Olechnovičienė
Narės: Irena Makovska, Božena Naimovič, Alina Makevič, Ana Simanovič, Evelina Grablevska, Edita Suboč, Edita Kondratovič, Renata Kiselevska

  • aptaria praktinius švietimo organizavimo, vaikų ugdymo kokybės klausimus;
  • svarsto valstybės nustatytą švietimo standartų įgyvendinimą, ugdymo turinio atnaujinimą, optimalių ugdymosi sąlygų ir mokytojų veiklos tobulinimo būdus;
  • analizuoja ugdymo planų, lopšelio – darželio veiklos ir ugdymo programų realizavimą;
  • aptaria skirtingų gebėjimų vaikų ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo programas, metodus;
  • sprendžia vaikų sveikatos, saugios aplinkos, ugdymosi, poilsio ir mitybos klausimus;
  • teikia siūlymus lopšelio – darželio tarybai įvairiais lopšelio – darželio veiklos organizavimo ir ugdymo klausimais;
  • svarsto ir priima protokolinius nutarimus teisės aktų nustatytais ir lopšelio – darželio direktoriaus teikiamais klausimais;
  • renka atstovus į darželio tarybą;
  • pritaria ir teikia siūlymus dėl direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ugdymui ir mokytojų atestacijos.